Muhahahah, en dator ^^

Heeeej! :D
ha ni de bra? jag har de super på mitt lilla lov :)))
Jag är själv på ikaalinen i ett badhotell. Vi simmade bara för vi har ju annors husbil.
Har annors varit i powerpark och tuuri. I tuuri har jag köpt värdens gulligaste shorts,2 toppar, ny mascara och en till kaktus i samlingen ^^ Så har vi vari i laburintimaailma= laburitvärden. Jag så ägd på de för jag fick alla stämplar först och kom ut xD Lite skrytas till markus, han ägd oss alla för 2 år sen :P men då gick jag ändå med mamma så då förstår man x)


random bild som jag hittade från arkivet och tagit fron google nån gång i tiden x')

Ojdå, nu måst vi fara, ska käka pizza ^^
ha de bäst
love, Annuli

Kommentarer
Postat av: MEPS

oh naaajs e ni i Ikaalinen :) där ha ja vari på badhotell :)

2011-07-29 @ 20:46:23
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback