Konfirmationen

Ja-a, nu va man också konfirmerad.






2 bilder av många, blogg.se började sträjk och fick inga bilder uppdaterade -.-
De kommer väll imr ^^ (låvar inget)

men awesome dag såde btw :D

Många kom och uppvaktade mig och fick en massa vakra presenter och rosor. Och god mat, som mamma, mommo och fammo har hjälpt till med. Ända felet va att de va så kallt och  jag hålde på att få min klännig iväg blåst, så vi kunde inte sitta ute och äta :P
Så fick man ganska bra bilder ^^

Och något jag inte hade väntat mig var att moffa och faffa körde runt med min mopo på gården. Haha x')
Spc int moffa xP Faffa har ändå en egen xD

Av mina kompisar så kom; Nicole, Jennuli, Emz, Nea, Madde, Sundris, Meps, Emma S, Becka. (hoppas jag inte hoppade över någon nu :s) Jag bjöd ännu 3 andra vänner 2 visste jag redan om att de inte kunde komma, men 1 som inte har hört av sig.
Så andra som blev konfirmerade idag (igår kl:01:04) Tintin, Johanna, Lelle Grattis igen x)

En liten parentes, sori att jag inte uppdaterar mycket nu men jag njuter av sommaren♥
ha de bäst
love, Annuliee




Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis igen! :) Söt bild på dig och din klänning! <3

2011-07-04 @ 19:10:16
URL: http://livetformadde.blogg.se/
Postat av: Alice [FOTO]

SV: åå tack så mke!

okej vad är din favorit affär? :D

2011-07-04 @ 21:41:25
URL: http://bilderbyalice.blogg.se/
Postat av: Sondris

Förr sa de att man fick böri fa på fester då man ar konfirmerad <; så vi vet vad du böri gör nu ann skämt 8D

2011-07-05 @ 16:18:09
URL: http://ailove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback