Jennuli gästbloggar!

Hallåi! Jennuli hääär ^^
Har inte mycket att säga men tyckte att jag kunde skriva lite ändå, hihi :) Kanske ett lite random inlägg...? Annuli kommer hem imorgon nångång? Vet inte när... Hoppas hon loggar in på msn så vi kan fjolla lite ;) På onsdag ska vi till stan och shoppa lite inför skolstarten + lite random saker + subway? Kanske ;) Det har som blivit en tradition eller nåt att vi far till Subway och äter varenda gång vi är i stan med kompisar :D Men det är SÅ GOTT!! Så ni som inte har testat det --> Testa! Nästa gång ni far till stan eller till något annat ställe där det finns Subway så ska ni äta där! ;D


Jag & min kanin ♥ Fotograf: Annuli

Sådär ja, ni fick ni ett riktigt random inlägg, haha :D Men nu ska jag ut och mata min puppe, hej hopp ;D

Kommentarer
Postat av: Sondris

Hejsvejs. Kommer du o jenn på konstens natt ? (:

2011-08-01 @ 16:03:46
URL: http://ailove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback