dagens prat

sitter och äter choklad på fullt :P Har ren fått lite sjukt i magen men vem bryr sig, jag är van X)
Just nu känner jag mig ganska onskefull xD varför? fråg inte mig!
Jag har varit duktig nog och skaffat skype :P Jag har alltid tänkt "ääh, jag har msn int behöver man nå annat extra då" men jag vila testa på nå nytt.
Så nu är min dator proppad av 5 sims, msn, skype, gimp och en massa andra skit ^^ ch så har den dåligt minne. Men den fungerar ch de är de viktigaste för tillfället. De km mig att tänka på om min tv fortfarande fungerar? x'D Markus ha tagi höver korter i digiboxen till hans X)
Han har en platt tv men en fetma trög dator, iställe har jag läpptop ch en fetma tv som jag har har i 5 år nu, åtminstone :P
for your information så är de där markusas och mina fötter :P de är sm om jag skulle ha smalare vrister?
och de mäst skrämda är att vi har nästan lika stora fötter. Han är 5 år yngre, finns de liksom ingen gräns?
lite syddig blev den :/
nå jaaah.
här blev de också en sommar tårta :D nooom noom
btw, gissa vem sm har ätit för mycke chklad nu xD har sjukt i magen :P
nu ska jag avsluta detta knstiga inlägg så ska ni också ha de super gött
baiii baiii

Kommentarer
Postat av: Deeqa

tårtan såg jätte gåd ut , haft en bra dag? ♥

2011-07-21 @ 22:51:20
URL: http://deeqaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja vet, visst e den söööt? :D Haha, jag bara "DEN MÅST JA PROOOV!" x)

2011-07-23 @ 12:36:20

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback