blått



Nu får ni n vaa glada att jag satt en bild på mina fingrar på bloggen xD
Nå jag ville bara visa vad jag har experimenterat med mina naglar ^^



1. den längsta blåa flaskan använde jag först, köpt på seppälä.
2. den ljus grön/blåa från h&m. Lite mera glans och glitter ^^
3. min rosa glittriga burk som jag har kanske köppt från seppälä? de va länge sen. Men när man ska lägga glittret så har jag först använt genomskynlig nagellack, så de fassnar utan att låta de torka.
3. mitt riktigt mörkblåa som jag nån gång har fått så vet inte riktigt var de är köpt :P
så gör man ett litet hjärta av de.

de va de
hejdååå
-Annuli

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Åh vad fina! :D Gillar färgen! =)



- naw tack fina du! Hade gärna ritat av dig, men har så himla mycket beställningar framför mig just nu! :P

2011-07-15 @ 19:18:45
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback