This is meee

Hej. Jag har just skaffa en ny blogg!!!
Min gamla blogg finns nog kvar men jag ska bara fix lite saker vid den och så ska jag övergå till den här ^^
Http://AnneVanne.blogg.se
De hör väll till att byta blogg nån gång när man har fått nog. Eller så kan man radera alla inlägg och börja om från börja. Inte omöjligt nej men jag ska försöka hollas här ett bra tag nu.
Design kommer så smånig om också, kanske får färdit den rän idag :))

Om mejj:
namn: Marianne
kallas oftast: Annuli
född: 8.6 1996
bor: i en tråki by i Korsholm (finland)
familj: Mamma, pappa, två små syskon som heter markus och mariella, och så har jag ännu en kanin som heter ludde♥
kompisar: De är många och nästan alla har blogg, fixar nog länkar också

Om ni vill veta mer så är det bara att fråga^^
ha de bäst
love, Annuli♥

Kommentarer
Postat av: Haihei

men du kallas oockså annevanne ;D

2011-01-07 @ 19:26:36
URL: http://haihei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback