nå jaaa

Hej, skriver lite sent nu idag. jag har varit i skolan idag igen, kändest lite trögt nu i början men de går väll som en dans snart ^^ Sen laga jag läxor och tråka och gjort en sak som jag inte vill berätta på bloggen, Så därför om ni undrar varför de står på msn att jag inte har ett liv så beror de just på de... börja komma över de nu men de räkte sekärt i några timmar -.-' Sen har jag läst en massa bloggar om vakra smarta människor som skapar ett nytt liv - fräcka människor som har problem med allt och är riktigt själviska.

har ingen bra bild att bjuda på nu. ni skulle kunna ge förslag till bilder förresten, har så lite att fotografera när jag har ett ganska ointressant liv.

hejdå
//Annuli♥

Kommentarer
Postat av: Jen

Juu, ja ha sitt hede på msn... :'/

2011-01-11 @ 09:22:47
Postat av: Madde

Jag vet inte ens själv vad jag ska ta foton på, det är ganska ointressant! och batterierna tar bara slut i kameran.. Därför har jag inte så många bilder på min blogg^^ men din blogg är najs :)

2011-01-11 @ 10:34:33
URL: http://livetformadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback