Bowling :)

hej, idag fo jag och bowla med heidi och becka. De var nog helt roligt fast de gick int så jätte bra idag :]
De va svårt att ta bilderna för att blixten ha sluta funka med min kamera -.-' och om man inte har blixt så blir allt suddit -.-' de är just därför jag inte gillar att fotografera med en dåli kamera. Men jag måst vänt tills jag och pappa köper en ny. då blir de en rikti system :D

Jag ska få ta bilderna från heidi sen när hon har laggt upp dem på sin blogg :)
ha de göt igelkott

Kommentarer
Postat av: Madde

Bowling! (y)

2011-01-15 @ 21:17:41
URL: http://livetformadde.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå fö systemkamera?

2011-01-16 @ 19:53:57

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback