tammerfors dagbok

Hej, jag sitter just nu i tammerfors sjukhus. Jag fick just en lysande idé :D Jag skriver nu e dagbok på OpenOffice och sen när jag får tillgång till intenett så kopierar jag bara :))

 

Igår (måndag)

Efter jag kommit hem får skolan packade jag ner de sista sakerna och tillbringade tid framför datorn med Jen (msn, webcam) Skerv två inläg på bloggen och sen bara packa datorn och fara iväg. 4 timmars bli resa, snark. Och de var jätte deprimerande att kolla på vår gps ”177km tills vi svänger” lite långtråkig och rak väg. Och de värsta av allt; i justoporti, pappa beställde franskisar och korv, och jag får bara drick nutredrink.

Förra året så åt han bolla och jag fick de där super äckliga vätskon att dricka c):

Sen när vi kom till pappas jobb i legenheten där han sover, så såg vi bara lite på tv och sen for vi och sovva, vi var helt slut

 

Idag (tisdag)

I natt vaknade jag typ 1000 gånger. Pappa sa att de gör han allti här, de måst va de där skarpa sängarnas fel. Kl 10 så skulle vi vara i sukhuset. Och här sitter ja nu och skriver och måst dricka äklig mömma 1 gång i kvarten och nu är klockan 13:43. Här är de jätte tråkigt och jag mår dålit :/

Imr händer det...

 

De var för mej idag, skriver mer nån annan dag, när jag har tid

Ha de bäst

 


 

En massa ändrande planer och dåliga nyheter :(

 

Förgår (onsdag)

Jätte hämsk natt, sover i samma rum som tre andra, de bara skriker och deras dropp maskin pipar och ny kommer i rummet och man får ingen sömn alls. Kl 9 så sku undersökningen börja och kl 11 så slutar de och då sku jag få fara till ideapark där efter. Undersökningen gick helt bra, var nersövd så jag vet ju inget, och jag tenker inte berätta hur de gick ut på för de va en aning äckligt. Ja och på tisdag så för att tömma tarmarna så drack jag 6 liter av den där mömman. Rekordet var 8 liter och de tog man på dropp. Men allt gick nog bra förutom att jag frös ihjäl i rummet sen, då mätt vi feber och jag hadd 39.7 -.-' toppen. Tills kvällen va de bårta vi sänkt de med panadol och burana och jag fick sova i pappas legenhet på jobbet.

 

Igår (torsdag)

På natten så drömd jag något jätte konstigt och vakna typ 1000 gånger igen :/ På morgonen skulle vi ta blod prov och sen skulle jag få fara till baka till pappas legenhet men ändrade planer igen efter blodprovet så tog de feber och jag hamnade in på sjukhus igen :( Men nu fick jag ett eget rum och de va mycket bättre. Så jag har spelat playstation2 och sett på 2 filmer. Ni måst bara så si på night at the museum. Den va så humor xD

 

Idag (fredag)

Gjort lite ännu idag äter frukost nu och ha både tagit blodprov och nå prov i halsen ( de va första gången jag ha varit med om de) Jag kanske ha nå virus, tänk de var den här dagen jag skuller vara hemma och fa till skolan, och här sitter jag. Och på openoffice har jag skrivet en hel sida nu. Jag får kanske fara hem idag, få se. Ni har de nog bra hemma ni :) fast de här inläget kommer i ”direkt sänning”

 

fortsättningen följer... (kanske) X'D

 


Kommentarer
Postat av: Madde

Tråkigt och tyst det var i skolan när du inte var med oss och höll vårt humör uppe. Men syns på måndag ;D

2011-02-04 @ 19:23:12
URL: http://livetformadde.blogg.se/
Postat av: Jen

Hemska saker.. :/

2011-02-04 @ 20:54:13
URL: http://jenann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback