Sasaki Nozomi

Jag vet va fassnar oftast på mycker kända personer från olika länder och inte alls har hört talas om här i Finland och idag ska jag tala om en japan :)

Sasaki Nozomi
*född 19 februari
1983
*är en kvinnlig japansk röst skådespelerska från Kanagawa, Japan.
*men hon är också veldigt bra på att sjunga och är en model
*hon nog alldra mest känd i japan
*hon har även ett artist namn: hiragana (ej sekär)
*hennes riktiga namn är Sasaki Nozomi

Bilder:

 





Jag gillar bäst de där ljusare håret, alltså hon är så söt ;) och de är otoligt lätt att hitta bilder på modeller, jag känner ännu till 3 andra Keiko Kitagawa, Kyoko Fukada och Yuri Ebihara. Jag är inte sekär men de bode också vara modeller o.s.v ^^




 


Kommentarer
Postat av: johannaa

ojj. hon var ju syyper vacker :O

liika vacker som du :)))

2011-02-22 @ 19:41:39

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback