dag 12

Det här upprör mig

Alltså jag ångrar att jag to de här dag saken XD Allvarligt jag har ingen aning vad som upprör mej??
Kanske något mindre?
Men jag blir väldigt störd på folk som skriver mmm eller aa -.-' de är int ens ett ord!!! Så blir jag välldigt lätt störda på folk, int för misstag de gör alla men när man menar på flit. Alltså jag är en persom som har mycket humör förändringar och för ändast liten små sak kan få mig förbannad då. Men de är ändå som inget som upprör mig precis :/ Hoppas ni fattar va jag menar, int värdens lättaste att förklara heller :P De är kanske för att lära mig de när man har blogg?. Nej de här är meps fel xD

Nu kom jag på en till sak. Men jag kan int förklara de så vi skiter i de xP
Jag är inväcklad jag vet och hela den här inlägget är väldigt onördig men jag bara skriver och skriver, jag börjar bli hyper, jag kan ju int ens slut och skriva mera XDDDD
hejdååååååååå
love, Annulieee♥

Kommentarer
Postat av: Jen

Höhö ^^ Ja får väl slut ti skriv ''mmm'' ja då x)

2011-02-24 @ 16:13:31
URL: http://jenann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback