dag 10

Mina drömmar

...hm
vad ska jag hitta på nu?

♥ En sak är sekärt, kan låta lite konstigt men en av mina högsta frömmar att sitta på en häst i vattner, ålltså typ att simma med en häst. De ser så roligt ut och jag vill bara så göra de jag med ^^

♥ Skaffa en jätte bra system kamera, nog för att den drömmen kommer att bli snart uppfyldelse men de va bästa jag kom på nu.

♥ Resa mera utomlands. Jag har bara varit i Turkier och sverige och lite överallt på resa i Finland. De var nära att ja fick fara till Portugal i år med farmor och farfar men de fo inte i år :( De blir väll kanske nästa år

♥ Att jag alltid kommer att har kvar mina vänner. En vicktig sak för mej

♥ Bli rik?

Dålig fantasi nu :/ Jag är 100% seker att jag kommer på efter en perfekt sak till min dömm :P Jag vet nog åtminstone 2 andra saker men låt inte säga de på bloggen :3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback