Grattis Tintin :'D

Jag är så sur nu när man inte hittar bilder på tintin. Ville lägga upp bilder och skriva riktigt stort grattis, precis som jag gjorde på jennulis födelsedag. (okej, jag kommer aldrig lägga upp 70 bilder på ett inlägg igen ._.) Men ändå, jag hittar inga bilder. Hon har ju mera bilder på mig än vad jag har på henne :P +så är de jätte fina av lilla proffs fotografen tintin ;)
Bara mitt minnes kort int gick sönder som jag hadd på skriba lägre så skulle denna sura kännslan alldrig uppstå :))
Visst har jag ju några men de är så pass gamla nu.
men lucky for you har jag alltid en plan B :D
inte värdens bästa kvalite men de duger väll? En snabb gräj på paint bara :))
ha det så superduper dag, även om den är snart slut
och tintin, jag så en litin flicko idag med en så härlig barbapapa mössa ;'D
//Fnatihatt


Kommentarer
Postat av: Tintin

TAAACK :D<3 vad gulligt inlägg!! :D

2011-12-14 @ 17:00:31
URL: http://phototintin.blogg.se/
Postat av: becky

frågestund på min blogg! släng gärna in en/flera frågor!

2011-12-16 @ 21:21:17
URL: http://beckyb.soclog.se

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback