oaktiv blogg de sänate dagarna

Jag veeet!
Jag har ite bloggat på 3-4 dagar.... Jag är ändå på ett sett aktiv när de finns många som inte skriver på flera veckor.
Mina vackra dagar i kort (fotograferat mycket, kommer upp sen)

lördag 20.8
-kl 8 på mårgonen med husbild till seinäjoki.
-vi var på "tiikäri turnaus" =en fotbolls turnering som markko spelade några macher
De är inte värdens roligaste att ta bilder när han är back. Alltså visst är de lätt när han inte rör sig så mycket, men han bara står typ och de är just de som gör de så tråkigt.
-efter macherna fot vi till ett kamping ställe för att sova. Nanna var också där och vi hade riktigt kul ^^
-ett riktigt mysit ställe med riktigt fina bilder från forsen :)))
De var 2 av...jätte många :P
21.8
-tidit vaknade man, sen for vi iväg lite runt i stan, där jag tog med långa objektivet och fotograferade genom fönstret =inte vädens bästa kvalite
-Sen fortsätte fotbolls macherna...
-På kvällen for vi hem och då var de bara Mellis kvar med hennes fotbolls macher.
hon fick så bra med insperation av markko och hans lag så hon gjorde 4 mål på 2 macher och de vann båda två :P
22.8

-markusas födelsedag, jennuli var här och markko hadd ett stort ståhejj med barnkalaset. Konstigt nog hade Jen roligt när pojkarna bråkade med oss.
Helt ok bild men jag hatade värkligen mitt hår den dagen
Jennuli :D
Ludde är nöjd och jag ser fet ur på den där bilden :D
23.8
Blev de inga bilder tagna men vi hade mera kalas när kusinerna, farmor och farfar kom :)
24.8
Sitter jag här och imorgon tills fredag ska jag på klassresa. Jag har ingen aning var min väska är och jag har ingen aning vad jag ska ta med för kläder, kommer så säkert ändå köpa nya där xP
Ska söka upp allt nu och packa
ha de bäst
//Annulie

Kommentarer
Postat av: Madde

Åhh vad fina bilder, du ska vara en stolt fotograf ;D <3

2011-08-25 @ 13:13:25
URL: http://livetformadde.blogg.se/
Postat av: MEPS

De va mycket på några dagar :) Höhö du har två fotbollsproffs ti syskon

2011-08-27 @ 08:56:41
URL: http://thisismeps.blogg.se/
Postat av: janina

superfin blogg:)

2011-08-28 @ 20:59:20
URL: http://jochjslivs.blogg.se/
Postat av: Madde

Uppdatera oftare om du kan ;D jag läser din blogg flera gånger per dag hihi ^^

2011-08-29 @ 15:36:04
URL: http://livetformadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback