natt fotografering, inget jag tipsar om

de gick alvarligt riktigt skit xD Får bara öva med sånt nu, men jag tipsar om att man ska ha ett stativ och bra tolamod för jag har varken dera av de x') Och så såg jag för första gången en fallande sjärna, muhaha, här ska de önskas. Fick nästan hjärt atack när man mittiallt får sy att något rör sig snabbt på himlen. Var för bra för att vara sant, därför skräv jag t.o.m upp de på facebook xD hahaha
Här får ne se mina misslyckade bilder:
Okej, de blev nu bara 2, de bästa såklart xD
Jag har fått den tanken om att göra som min mamma gjorde i min ålder; Ta bilder, framkalla dem och ha en riktigt fin ordning i riktigt fina fotoalbummar. Jag har haft så roligt att se gamla fotoalbumar som mamma har haft och visat. Fast hon är som hon är nu, så har hon haft de väldigt roligt med sina vänner, och ganska gälit då x)
Nu ska jag inte skriva mer, men jag har tagit så många bilder igår så de allt ska upp nån gång...Imr är de konstens natt och jag undrar om jag ska lägga på de andra lösnaglarna (bara byter samtals ämne här som bäst xD)
hejdååå
love, Annuli♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback