Min och lelles namnsdag :D

Idag har jag och lelle namnsdag xD har aldrig tänkt på att vi har de samma dag: marlene och marianne (finsk kalender då) gulliga namn vi har x) Imr börjar skolan på nytt D: Ska nog börja packa väskan snart. Sista jobbdagen också :D över 370€, ganska nöjd men inte tillräkligt mycket för en ny dator :/ bara att spara lite till.
Imr ska jag också till frissan efter skolan
vågar jag... de är samma närvösa känslan i mig som jag hade när jag färgade håret ljust. fullt av fjärilar i magen :s
jag kanske hinner ångra mig :3 Jag menar, tänk om jag inte passar i de, tänk om de blir för mörkt (no för jag har en gång haft svart men de räcknas inte nu)
lite ljust men ganska stolt fotograf iallafall.
//Annuliee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback