Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.


Bilden blev tagen för typ 5 minut sedan xD

Ville bara visa hur jag ser ut i panlugg, tänker no ha de till sidan men ändå. Visste ni att de är jätte varmp om pannan om man har pannlugg O.O xD

så 10 saker om mig? Ni känner väll mig tillräckligt :P

1. heter marianne, 15 år, bor i korsholm, Finland
2. jag är rädd för ormar
3. jag har får panik om jag är inlåst i et litet rum
4. jag färgade mitt hår igår x) INTE SVART!!! brunt med lila slingor
5. Jag har tråkigt just nu...
6.jag är alärgisk mot: råa äppler, råa morötter, råa päron, roa bananer (alltså jag jag kan ät grillat osv) och vissa notter får jag i halsen
7. har en crons (*stavning?*) sjukdom ( något jag inte gillar att skriva på bloggen om)
8. jag fotograferar mycket mer än vad jag lägger upp på bloggen.
9. jag har haft brunt, ljust med brunt hår under, ljust hår med mörkbrund under, svart, rödbrunt, ljusa slingor på brunt hår, koppar slingor på ljustbrunt håt och med röd brunt under och nu har jag mörkbrunt hår med lila slingor :D mycket har man hunnit med men allt var inte äkta fäg, bara de mästa.
10. jag äter inte mycke kött, bara köttbullar, grillad korv ( går just och just) och malekött typ. Sen fisk, bara finskpinnar och grillad lax som pappa har gjort.inget annant, inte ens broiler eller skinka. Så länge jag håller på så är min mamma inte bra på att laga mat :P
Spciellt pasta är oätbar :P

nu fick ni veta de, försökta ta lite som jag inte nämt tidigare :P
Imorgon så är får ni veta En person jag vill träffa just nu.
Jaa-a du, de vet inte ens jag xD

Kommentarer
Postat av: Madde

Ojj vad nice bild + älskar din hårfärg och allt! <3 får jag kopiera av din lista och använda den på bloggen? :)

2011-08-18 @ 19:06:09
URL: http://livetformadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback