prao

hemma igen :) saknat mig? behöver int svara där xD
Så nån kanske undrar var jag ha varit?
prao på polisyrkeshögskolan i tammerfors. Jag säger alltid tampere istället för tammerfors, bara en vana :))
lite bilder har jag ju förståss



för er som aldrig sitt en (finsk) polis bil förr x) De roligate var när jag fick sitta på när eleverna slirade på körbanan och körde xD de va jätte roligt men lite skrämmande va de ju om nån skulle falla över, de va nära men då satte inte jag på

mitt vakara vierailija/besökare kort

och ännu vakrare på mig *not*

jätte nalle och jag från ideapark, mörk bild men blixten fungerar inte mera och jag orkar int fixa den ljusare nu... då, vad har jag köpt när jag var i ideapark?

ingenting! jag fick jätte sjukt i magen som vanligt och inte orkade gå i butiker ;/

sen en annan dag for man till ikea och där hittade jag en kaktus :D så nu har jag 5st.

Nu avslutar jag detta inlägg :P

//Ann

 


Kommentarer
Postat av: MEPS

JA vi ha saknat dejjjjj :))))

KARO polisbil!

2011-04-15 @ 20:39:31
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback