hemma igen :]

Jag lämnades in på sjukhuset :/
intrenett funkade inte till min dator på sjukhuset men jag spelade sims 3 :D de ville konstigt nog funka där ^^ tack av era fina kommentarer♥

här kommer ännu en fråga:

va ere riktit du har för fel då du måst far ti sjukhuse? :s :)

svar:
Alltså jag är ganska ofta på sjukhuset för en tarminflomation, äklikt men jag är van nu. jag fick de för 1½ år sedan och ibland är de bättre perioder och ibland sämre. Nu har jag ännu fått i foten så den är röd och uppsväld, de tar jätte sjukt och jag kan inte gå, inte ens med kryckor :/ Har haft samma 2gånger förr eller den här gången sa lekarn de va annorlunda?  Nu är jag hemma igen och nu så kommer hemma sjukhuset med antibiotika kl 8 på morgonen och kl 8 på kvällen.
De här var en liten sammanfattning jämfört vad jag ha varit med om :/

fammo är här nu och becka vill låna ett par andra kryckor som jag äger så måste sluta blogga nu ;) snart ska jag ännu sova, är jätte trött zzzzz
ha de bäst
//Ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback